Ofte stillede spørgsmål

Om shopping via Smartster

Velkommen til Smartster ! Vi samler tilbud fra forskellige fysiske butikker og e-handelsvirksomheder på internettet på vores hjemmeside. Her finder du alt fra tøj og sko til legetøj og makeup. De produkter, du kan finde på vores hjemmeside kan enten købes direkte online eller som du køber dem i den fysiske butik. Tilbyder vises på "rubrikannoncer", og fra dem kan du klikke på for at komme til tilbuddet "detalje side" . Når du ønsker at købe de varer, der tilbyder bevæger sig så klik på knappen "køb" og derefter kanaliseret til butik, der sælger produktet.

For at fuldføre et køb, så du sætter det element i indkøbskurven for butikken. Du kan derefter tilføje andre elementer til din indkøbskurv ved at gentage ovenstående proces. Når du er klar til at betale gå til kassen. Her begynder betalingsproces , hvor du skal udfylde dine adresseoplysninger og vælg din betalingsmetode. Så beder vi dig til at tjekke, at alle oplysninger er korrekte og i sidste ende godkende købet.

Bemærk, at du ikke køber et produkt af Smartster , men fra den butik, der sælger produktet, og at det er deres form af køb, der gælder.

Nej. Smartster har ingen katalog over vores produkter. Nye tilbud er føjet til rækken næsten hver dag. Vi anbefaler derfor, at du jævnligt besøger Smartster.dk.

Nej vi har ikke en fysisk butik, og det er vigtigt at forstå, at det er ikke Smartster sælge dine varer, men vi er et indsamlingssted for tusindvis af tilbud fra forskellige butikker.

Du er velkommen til at kontakte os, men har du spørgsmål vedrørende kundeservice, leverancer, betalinger, klager, afkast eller andre nærtstående varer, så skal du direkte kontakte den butik, der solgte dig varen.

Under kontakte os, da vi har en kontakt formular, som du kan bruge til at nå os. Vi besvarer alle e-mail , så snart vi kan på hverdage. Vi ser frem til at høre fra dig.

Spørgsmål om et produkt

Så Smartster selv har ikke nogen varer, så vi ved ikke, om vores butikker modtager varen igen. Hvis de får det så vi stille tilbuddet så hurtigt som muligt på Smartster igen.

Smartster kundeservice kan desværre ikke sige, om en vare er genoprettet. Undertiden butikkerne returvarer, hvilket betyder, at en bestand være kan komme tilbage i området. Derfor er det en god idé at lejlighedsvis besøge Smartster.dk. Du kan også med fordel, abonnere på vores nyhedsbrev eller vores Facebook-side: www.Facebook.com/Smartster.

Tilbud Smartster er deroppe, så længe en vare er tilgængelig , eller indtil en bestemt tidsfrist for en aftale er nået.

Smartster, indtaste så mange oplysninger, vi kan om de enkelte produkter baseret på de oplysninger, vi får fra butikken. Ønsker du mere information, klik på "Køb" knappen eller "Flere oplysninger" knappen for at komme til butikken oplysninger om produktet. Ofte denne side mere fuldstændige oplysninger, såsom størrelse, farve, materiale og varer for eksempel stram pasform.

Smartster har desværre ikke i stand til at gå efter de enkelte produkter eller kampagner i vores katalog, men det er kontrolleret af de butikker, som vi har samarbejdet med. Men som vi glæder os over tips og forslag til, hvordan Smartster kan være bedre for dig som forbruger.

Fordi du ikke købe for at være af Smartster, kan vi ikke refundere nogen forskel. Desværre kan vi ikke kompensere de kunder, der placeret en ordre forud for enhver pris reduktion.

Vores kundeservice kun via vores hjemmeside for at informere om de tilbud til rådighed på Smartster.

Spørgsmål vedrørende betalingsmetoder

Alle betalinger gå direkte til butikken, du køber varer af , og det er deres betalingsmåde (kreditkort, netbank, faktura eller kontant ved levering, etc.) og de ​​betalingsbetingelser, der gælder.

Smartster.dk aldrig bede om kreditkort eller andre betalingsoplysninger. Du gør køb af butikker, der er forbundet til Smartster og du bør tjekke betalingsbetingelserne de angiver. Vi gør vores yderste for at arbejder kun med velrenommerede butikker og mener derfor, at det er generelt sikkert at bestille online. Men det er dig, der er ansvarlig for dine indkøb i butikken og ikke Smartster.

Smartster aldrig tage betaling fra dig, men der er i butikken, som du køber varer fra de betingelser, de har.

Spørgsmål om forsendelse og levering

Ordrerne sendes fra butikkerne i henhold til de leveringsbetingelser de meddelt dig på tidspunktet for bestilling. Hvis nogen levering er forsinket eller ikke er leveret, skal du kontakte den relevante butikken direkte. Smartster har desværre ikke i stand til at spore leveringen, fordi vi er kun et indsamlingen servicetilbud.

Eventuelle forsendelsesomkostninger kan variere mellem forskellige butikker, og vi anbefaler derfor, at du undersøge, før du gennemfører dit køb.

Nej, det kan ikke i den aktuelle situation. Du skal udfylde de forskellige ordrer for hver butik individuelt.

Jeg har lavet et køb

Hvis du vil ændre en ordre, du nødt til at kontakte den relevante butikken så hurtigt som muligt. Det er kun dem, der kan afgøre, om det er muligt at ændre en ordre. Bemærk, at Smartster ikke fik nogen oplysninger om, hvad du har bestilt, fordi vi er kun et indsamlingen servicetilbud.

De fleste pakke vil ikke blive leveret på din adresse. I stedet vil de blive leveret til din nærmeste posthus/pakkeboks. Under normale omstændigheder, modtager du en forsendelsesnummer via SMS eller e-mail, så snart pakken er ankommet på det nærmeste posthus/pakkeboks.

For at ændre adressen på en endelig kendelse, skal du kontakte kundeservice for med butikken hvor du har købt varen så hurtigt som muligt.

Sporing din ordre

Muligvis pakke sporing, skal du tjekke med den butik, hvor du har bestilt varen.

Fortrydelsesret

Nej, du kan ikke kontakte eller besøge Smartster om eventuelle afkast af varer eller tjenesteydelser, fordi vi ikke sælger den vare eller tjenesteydelse til dig.

Kontakt med butikken hvor du har købt varen. Mange butikker har en 30-dages fuld returret, men det kan variere fra butik til butik.

Kontakt med butikken hvor du har købt produktet.

NB: Vi tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer.

Bemærk, at Smartster gør sit yderste for at præsentere alle relevante oplysninger om de enkelte tilbud, men at alle indkøb foregår i butikkerne, der er tilsluttet Smartster og ikke af Smart Group AB.